fredag den 20. april 2012

Ny sponsor - KeepRunning Århus

Jaaa, så fik jeg endelig en sponsor. Jeg har netop idag indgået en aftale med KeepRunning Århus om et personligt sponsorat. Aftalen lyder foreløbig på løbetøj, såsom tights, singlet, løbetrøje, overtrækstøj mm., med påtrykt butiksnavn samt rabat i butikken.

Det er kanon fedt at KeepRunning Århus vil være med til at støtte mig! Det er en klar hjælpende hånd på det økonomiske område mht. løbetøj og sko. Det vil give luft i økonomien i forhold til udgifter til træningslejre og lignende. Det er bare kanon!

KeepRunning Århus går under High End Sport som også har butikker i hhv. Silkeborg og Fredericia. Jeg har først for nylig fået kendskab til KeepRunning Århus, hvilket faktisk er en skam! De har et forholdsvis stort og bredt udvalg af både løbetøj og sko. Butikken ligger på Vestergade 15, 8000 Århus C.

Jeg er meget glad for aftalen og ser frem til at samarbejde med KeepRunning Århus!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar